Suorahaku on suorasukaista hakemista
Yritykset etsivät kaltaistasi.
Uusia hakuja käynnistyy jatkuvasti
Anna vinkki tavoitteestasi!
Jokaisen hakuprojektin alussa määrittelemme tarkasti, millaista osaamista ja kokemusta projektissa tulisi painottaa.
Jos meille vinkkaamasi oma LinkedIn-profiilisi vaikuttaisi tässä vaiheessa osuvalta, tutkijamme saattaa ottaa sinuun yhteyttä antamaasi yhteystietoon. Tällöin sinulla on tietenkin uudelleen mahdollisuus harkita, kiinnostaisiko kyseinen yritys ja työtehtävä sinua tarpeeksi. Profiiliasi tai edes nimeäsi ei siis esitellä työnantajalle ennen omaa suostumustasi.

Digitalouteen erikoistuminen luo uutta tietoa
Keräämme projekteissa tietoa mm. alan uusista nimikkeistä - ja palkkapyynnöistä! Alla esimerkkejä.
1. Ammatillinen alue
2. Nimikkeet ja palkkapyyntöjen taso
Kandin kokemana
"Headhunterin yhteydenottoon kannattaa kyllä joskus vastata"
Risto Kivisilta kiinnostui mahdollisuudesta lähteä mukaan Marblesin toteuttamaan suorahakuprojektiin. Ajoitus oli sopiva, ja keskustelu konsulttien kanssa sujuvaa. Aktivoituminen tosiaan kannatti: Risto työskentelee edelleen Technopoliksen CIO:n tehtävässä.


“Analytiikkaosaajien ja data-ammattilaisten merkitys tulee korostumaan palvelumuotoilussa yhä enemmän. Myös loppuasiakkaan maailman ymmärrystä tullaan syventämään ja siinä tullaan kehittymään entisestään.”

“On tärkeää ymmärtää, että pelkkä teknologia ei riitä, vaan toiminnassa tulee huomioida myös käyttäjän kokemus. Kilpailun kiristyessä on tärkeää ymmärtää asiakkaiden tarpeita. Muutoshalukkuus on tärkeä, sillä ala ei ole koskaan staattinen ja pitää olla valmis mukautumaan tähän.”

“Tavoitteena on tuoda digitaalisuus osaksi yritysten koko kulttuuria. Tämä työsarka ei koskaan lopu. Kokonaisuus on niin valtava hahmottaa. Silti yritysten tulee kyetä päättämään, missä olla mukana ja missä ei.”

“Digitaalisuudessa on aina kiehtonut vauhti. Et voi koskaan ajatella olevasi valmis. Olit vaikka kuinka kokenut ja valmistautunut, niin tilanteet ovat aina uusia. Sama asia kiehtoo ihmisissä.”

“Työelämässä tarvitaan erilaisia ihmistyyppejä, aina räiskyvistä ideanikkareista "tasaisiin kiviin. Henkilökunnan on voitava hyvin. Emme voi myydä asiakkaillemme mitään muuta kuin henkilökuntamme osaamista! ”

“Datan ammattilaiset ovat tämän hetken kovimpia muutoksen tekijöitä yrityksissä. He pääsevät paitsi seuraamaan datapohjaisen päätöksenteon muutosta, myös vaikuttamaan siihen.”

“Palvelumuotoilijan on tärkeää olla tiimipelaaja. Hän hahmottaa kokonaisuuksia, mutta tehtävänä on fasilitoida muutkin samaan.”