Suorahaun käynnistäminen digifiksusti

Digitalouden nimikkeet ovat usein täysin uusia. Sellaisia joita ei äsken ollut olemassakaan, kuten vaikkapa  Data Scientist, Business Designer, Digital Architect tai CDO.  Suunnitellaan tittelit yhdessä! Vältetään ylilyöntejä ja annetaan oikea viesti potentiaalisille hakijoille.

Digitalisaatio muokkaa perinteisten tehtävien vaatimuksia niin, että vanhaa on enää titteli -  kuten Markkinointipäällikkö, Kehityspäällikkö, tai Myyntipäällikkö.  Kun perinteinen työnkuva muuttuu, sillä on vaikutusta organisaatioon. Suunnitellaan tätäkin yhdessä. Ja peilataan
uudet osaamisvaatimukset realistisesti osaajamarkkinaan!

Uusien asioiden toteuttamiseksi vaaditaan myös aivan uudenlaisia tiimejä, kuten

Marketing Automation-, Analytikka&Insight- tai Service Design-tiimit. 
Meillä on kokemusta uusien tiimien muovaamisesta. Tehdään se yhdessä!

Varmista, että suorahaun kumppanisi ymmärtää digitaalisuuden
vaatimukset organisaatiollesi!

Käynnistetään haku!


Palvelut työnantajille

Data-driven Employer Branding

Miksi Employer Brandingin tulisi olla datalla ohjattua?

Lue lisää

Onboarding
-palvelut

Onboarding ei ole vain "sisäänajoprosessi" vaan yritykselle ja työntekijälle arvokas kokemus!

Lue lisää

Psykologinen soveltuvuusarviointi

Konkretiaa palkatun henkilön johtamisen ja motivoinnin tueksi.

Lue lisää