Suorahaun käynnistäminen digifiksusti
Digitalouden nimikkeet ovat usein täysin uusia. Sellaisia joita ei äsken ollut olemassakaan, kuten vaikkapa Data Scientist, Business Designer, Digital Architect tai CDO. Suunnitellaan tittelit yhdessä! Vältetään ylilyöntejä ja annetaan oikea viesti potentiaalisille hakijoille.
Digitalisaatio muokkaa perinteisten tehtävien vaatimuksia niin, että vanhaa on enää titteli - kuten Markkinointipäällikkö, Kehityspäällikkö, tai Myyntipäällikkö. Kun perinteinen työnkuva muuttuu, sillä on vaikutusta organisaatioon. Suunnitellaan tätäkin yhdessä. Ja peilataan
uudet osaamisvaatimukset realistisesti osaajamarkkinaan!
Uusien asioiden toteuttamiseksi vaaditaan myös aivan uudenlaisia tiimejä, kuten
Marketing Automation-, Analytikka&Insight- tai Service Design-tiimit.
Meillä on kokemusta uusien tiimien muovaamisesta. Tehdään se yhdessä!