Suorahaun käynnistäminen digifiksusti

Digitalouden nimikkeet ovat usein täysin uusia. Sellaisia joita ei äsken ollut olemassakaan, kuten vaikkapa  Data Scientist, Business Designer, Digital Architect, CDO tai Growth Accelerator. Suunnitellaan tittelit yhdessä! Vältetään ylilyöntejä ja väärinkäsityksiä. 

Digitalisaatio on muokannut perinteisten tehtävien vaatimuksia niin, että tuttua on 
enää titteli -  Markkinointipäällikkö, Kehityspäällikkö, tai Myyntipäällikkö.  Kun perinteinen työnkuva muuttuu, sillä on vaikutusta organisaatioon. Suunnitellaan tätäkin yhdessä! Ja peilataan vaatimukset realistisesti osaajamarkkinaan. 

Uusien asioiden toteuttamiseksi vaaditaan myös aivan uudenlaisia tiimejä, kuten

Marketing Automation-, Analytikka&Insight- tai Service Design-tiimit.  Meillä on paljon kokemusta uusista tiimeistä. Rakennetaan ne yhdessä!

Varmista, että suorahaun kumppanisi ymmärtää digitaalisuuden
vaatimukset organisaatiollesi!

Käynnistetään haku!