Käynnistä digifiksu suorahaku! 

Digiajan headhunter

Digitaalisen työn ymmärrys. Olemme vahvasti erikoistuneet digitalouden ammattien suorahakuun ja kouluttaudumme jatkuvasti itse mm. digitaalisen markkinoinnin ja myynnin sekä analytiikan saralla. Digitalouden ymmärrys on tärkeää tekemässämme suorahaussa.

Kandidaatteja arvostava ote tukee asiakkaamme työnantajamielikuvaa. Meillä ei ole hakijoita, vaan kandidaattimme ovat meille asiakkaita. Meillä ei ole työhaastatteluja, vaan kokeneiden ammattilaisten välisiä keskusteluja. Asiakasyritystemme employer branding eli työnantajamielikuva on meille ensiarvoisen tärkeä asia.

Laajat verkostot. Marbles-verkostossa on miltei 10 000 digitalouden osaajaa. Nämä ammattilaiset ovat olleet meihin itse yhteydessä ja halunneet tulla mukaan verkostoomme. Huippuammattilaisia bisneksen, designin, datan ja teknologian risteyksessä.

Perusteellisesti tehty työ. Teemme taustatyömme perusteellisesti. Onnistunut ja laadukas research takaa sujuvan suorahakuprosessin. Olemme digiajan headhuntereita, joilla on erinomainen kyky hyödyntää tämän päivän työkaluja ja työskennellä ketterästi modernin rekrytoinnin opein.

Ota yhteyttä

Varmista, että valitsemasi headhunter ymmärtää itsekin digitaalisuuden
vaatimukset sekä tehtäville että kandidaateille!

Digitalouden uudet tehtävät

Digitalouden tehtävät ovat usein uusia. Sellaisia joita ei vielä eilen ollut olemassakaan - Data Scientist,
Business Designer, CX Director, Digital Architect, CDO, Transformation Manager, Growth Accelerator.

Digitalisaatio muokkaa myös perinteisten tehtävien vaatimuksia niin, että tuttua on
enää titteli -  Markkinointipäällikkö, Kehityspäällikkö tai Myyntipäällikkö.

Lisäksi uusien asioiden toteuttamiseksi vaaditaan aivan uudenlaisia tiimejä ja vastuusuhteita - Marketing Automation-tiimi, Analytikka&Insight -tiimi tai Service Design-tiimi.