Marbles koulutus
Inbound meets HR -verkkokoulutus, Google Analytics
1. Inbound-markkinoinnin ja -rekrytoinnin kokonaisuus
Varaa tämän osion opiskelumateriaalin läpikäyntiin 53 min
Heikki Sivonen on konsultoinut ja kouluttanut inbound-markkinoinnin strategiaa ja käytäntöä mm. Solitalla ja Advance B2B:llä. Nykyisin hän toimii Lyyti Oy:n markkinointijohtajana. Tässä koulutuksessa Heikki soveltaa inboundin mallia nyt rekrytointimarkkinointiin.
Heikin yhteystiedot löydät hänen LinkedIn-profiilistaan.
1. Inbound - mitä se on ja mitä se muuttaa rekrytoinnissa? (19 min)
2. Inbound - rekrytointiprosessista hakijaprosessiin (14 min)
3. Inbound: Markkinoinnin automaation hyödyntäminen (20 min)
2. Sisältöjen merkitys inbound-rekrytoinnissa
Varaa tämän osion opiskelumateriaalin läpikäyntiin 1h 14 min
Mikko Rummukainen on sisältömarkkinoinnin pioneeritoimisto Vapa Median partneri. Nykyisin Vapa tarjoaa myös digimarkkinoinnin, viestinnän, sosiaalisen median, visuaalisen suunnittelun ja strategisen konsultoinnin täyden palvelukokonaisuuden. Tässä Mikko soveltaa sisältösuunnittelun prinsiippiään rekrytointimarkkinointiin.
Mikon yhteystiedot löydät hänen LinkedIn-profiilistaan.
1. Sisällöt: Miksi sisältöä tarvitaan? (26 min)
2. Sisällöt: Tekninen ja dataohjattu lähestyminen (13 min)
3. Sisällöt: Asiakasmotiivit lähestymistapana (35 min)
3. Löydettävyys HR:n näkökulmasta
Varaa tämän osion opiskelumateriaalin läpikäyntiin 59 min
Simo Orpana on toiminut hakukoneoptimoinnin (SEO) ja analytiikan konsulttina mm. Marketing Clinicissä ja Tulos Helsingissä. Nykyisin hän johtaa MC:n SEO & Analytics -tiimiä. Tässä Simo tarkastelee löydettävyyden varmistamisen käytäntöjä HR:n sisältöjen näkökulmasta.
Simon yhteystiedot löydät hänen LinkedIn-profiilistaan.
1. Löydettävyys: Oman sivuston hakukoneoptimointi (21 min)
2. Löydettävyys: Näkyvyytenne muualla verkossa (17 min)
4. Maksettu näkyvyys Googlen mainosverkostossa
Varaa tämän osion opiskelumateriaalin läpikäyntiin 35 min
Matti Hirvonen on Mediashake Oy:n toimitusjohtaja ja Senior Consultant. Mediashake on digimarkkinointitoimisto, jonka ydinosaamiseen kuuluvat mm. Google-mainonta, analytiikka ja some-markkinointi. Matilla on vuosien käytännön kokemus Google-mainonnasta ja lisäksi hän on myös suosittu kouluttaja. Koulutuksen neljännessä osiossa perehdytään Matin johdolla Googlen eri mainosvaihtoehtoihin (Google Ads, Display & YouTube).
Matin yhteystiedot löydät hänen LinkedIn-profiilistaan.
1. Maksettu näkyvyys Googlessa: Google Ads & rekrytointi (23 min)
2. Maksettu näkyvyys Googlessa: Google Display- ja YouTube -mainonta (12 min)
5. Some-mainonta
Varaa tämän osion opiskelumateriaalin läpikäyntiin 53 min
Ville Vänni on Mediashake Oy:n Social Ads Consultant. Verkkokoulutuksen viidennessä osiossa opit Villen johdolla miten HR-ammattilaiset voivat hyödyntää sosiaalista mediaa rekrytointien ja Employer Branding työn tukena.
Villen yhteystiedot löydät hänen LinkedIn-profiilistaan.
1. Some-mainonta: mahdollisuudet, tavoitteiden asettaminen, rekrytoinnin arvoportaat ja kohdentaminen (30 min)
2. Some-mainonta: luovat toteutukset, hyvän some-mainoksen ominaisuudet ja mittaaminen (23 min)
6. Verkkoanalytiikka HR:n palveluksessa
Varaa tämän osion opiskelumateriaalin läpikäyntiin 52 min
Mira Mäkiranta on analytiikan huippuammattilainen. Hän on kouluttanut Googlen työkaluja Suomen markkinoijille jo useiden vuosien ajan. Tässä hän soveltaa Googlen työkalustoa HR:n rekrytointimarkkinoinnin tarpeeseen.
Miran yhteystiedot löydät hänen LinkedIn-profiilistaan.
1. Google analytiikka: Perusteet, asetukset, aloittaminen (17 min)
2. Google analytiikka: Analyysin ja johtopäätösten tekeminen (35 min)
Onnittelut!
Olet nyt opiskellut Inbound meets HR-verkkokoulutuksen loppuun.
Saat sähköpostiisi vielä ohjeet koulutuksen sertifikaatin lisäämisestä LinkedIn-profiiliisi.
Jäikö sinulla kysyttävää koulutuksesta tai onko digitalouden ammattilaisten rekrytointi juuri nyt ajankohtaista?
Haluatko kenties sparrailla rekrymarkkinointiin tai dataohjattuun Employer Brandingiin liittyen?