Marbles koulutus

Inbound meets HR -verkkokoulutus

Tältä sivulta löydät verkkokoulutuksen oppitunnit videoiden muodossa. Verkkokoulutus koostuu kuudesta eri osa-alueesta - näistä viisi on nyt avoinna opiskeltavaksi.

1. Inbound-markkinoinnin ja -rekrytoinnin kokonaisuus 

Varaa tämän osion opiskelumateriaalin läpikäyntiin 53 min

Heikki Sivonen on konsultoinut ja kouluttanut inbound-markkinoinnin strategiaa ja käytäntöä mm. Solitalla ja Advance B2B:llä. Nykyisin hän toimii Lyyti Oy:n markkinointijohtajana. Tässä koulutuksessa Heikki soveltaa inboundin mallia nyt rekrytointimarkkinointiin.

Heikin yhteystiedot löydät hänen LinkedIn-profiilistaan

 

1. Inbound - mitä se on ja mitä se muuttaa rekrytoinnissa? (19 min)

Inbound-rekry - Video 1

2. Inbound - rekrytointiprosessista hakijaprosessiin (14 min)

Inbound-rekry - Video 2

3. Inbound: Markkinoinnin automaation hyödyntäminen (20 min)

Inbound-rekry - Video 3

 

2. Sisältöjen merkitys inbound-rekrytoinnissa

 

Varaa tämän osion opiskelumateriaalin läpikäyntiin 1h 14 min

Mikko Rummukainen on sisältömarkkinoinnin pioneeritoimisto Vapa Median partneri. Nykyisin Vapa tarjoaa myös digimarkkinoinnin, viestinnän, sosiaalisen median, visuaalisen suunnittelun ja strategisen konsultoinnin täyden palvelukokonaisuuden. Tässä Mikko soveltaa sisältösuunnittelun prinsiippiään rekrytointimarkkinointiin.

Mikon yhteystiedot löydät hänen LinkedIn-profiilistaan. 

1. Sisällöt: Miksi sisältöä tarvitaan? (26 min)

Ostopolku _3 Sisällöt osa 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2. Sisällöt: Tekninen ja dataohjattu lähestyminen (13 min)

Ostopolku _3 Sisällöt osa 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


3. Sisällöt: Asiakasmotiivit lähestymistapana (35 min)


Ostopolku _3 Sisällöt osa 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Löydettävyys HR:n näkökulmasta

Varaa tämän osion opiskelumateriaalin läpikäyntiin 59 min

Simo Orpana on toiminut hakukoneoptimoinnin (SEO) ja analytiikan konsulttina mm. Marketing Clinicissä ja Tulos Helsingissä. Nykyisin hän johtaa MC:n SEO & Analytics -tiimiä. Tässä Simo tarkastelee löydettävyyden varmistamisen käytäntöjä HR:n sisältöjen näkökulmasta.

Simon yhteystiedot löydät hänen LinkedIn-profiilistaan

1. Löydettävyys: Oman sivuston hakukoneoptimointi (21 min) 

Löydettävyys, osa 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Löydettävyys: Näkyvyytenne muualla verkossa (17 min)


Löydettävyys, osa 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Maksettu näkyvyys Googlen mainosverkostossa

Varaa tämän osion opiskelumateriaalin läpikäyntiin 35 min 

Matti Hirvonen on Mediashake Oy:n toimitusjohtaja ja Senior Consultant. Mediashake on digimarkkinointitoimisto, jonka ydinosaamiseen kuuluvat mm. Google-mainonta, analytiikka ja some-markkinointi. Matilla on vuosien käytännön kokemus Google-mainonnasta ja lisäksi hän on myös suosittu kouluttaja. Koulutuksen neljännessä osiossa perehdytään Matin johdolla Googlen eri mainosvaihtoehtoihin (Google Ads, Display & YouTube).

Matin yhteystiedot löydät hänen LinkedIn-profiilistaan

1. Maksettu näkyvyys Googlessa: Google Ads & rekrytointi (23 min)


Google_Ads_osa 1

 2. Maksettu näkyvyys Googlessa: Google Display- ja YouTube -mainonta  (12 min)

 

marbles-google-ads-2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Some-mainonta

Varaa tämän osion opiskelumateriaalin läpikäyntiin 53 min

Ville Vänni on Mediashake Oy:n Social Ads Consultant. Verkkokoulutuksen viidennessä osiossa opit Villen johdolla miten HR-ammattilaiset voivat hyödyntää sosiaalista mediaa rekrytointien ja Employer Branding työn tukena.

Villen yhteystiedot löydät hänen LinkedIn-profiilistaan

1. Some-mainonta: mahdollisuudet, tavoitteiden asettaminen, rekrytoinnin arvoportaat ja kohdentaminen (30 min)


Marbles some-mainonta osa 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Some-mainonta: luovat toteutukset, hyvän some-mainoksen ominaisuudet ja mittaaminen (23 min)


Marbles some-mainonta osa 2