• Marbles
  • 3 vinkkiä 2020-luvun rekrytointiin

3 vinkkiä 2020-luvun rekrytointiin

Vuosi 2020 on kohta päättymässä. Takana on erikoinen ajanjakso, joka toi mukanaan yrityksiin aivan uusia toimintatapoja ja kiihdytti erityisesti digitaalisten työkalujen käyttöönottoa.  

Vuoden loppupuolisko onkin ollut vilkas erityisesti digitalouden osaajien rekrytoinneissa. Data-ammattilaisten ammattitaito on juuri nyt kysytyintä tällä osaajamarkkinalla. Osaajamarkkinan kuumentumisen myötä, huippuammattilaisten rekrytointi on myös käynyt vaikeammaksi. Siksi kokosimmekin sinulle parhaat vinkkimme 2020-luvun rekrytointiin. 

Screenshot 2020-06-05 at 12.25.55

3 parasta vinkkiä 2020-luvun rekrytointiin

💎Valjasta datasi hyötykäyttöön!
Tutustu jo olemassa oleviin sisältöihisi ja niiden toimivuuteen valitsemassasi kohderyhmässä. Mikäli yritykselläsi on urasivusto, syvenny analytiikan avulla sivuston liikenteen lähteisiin sekä kävijöiden polkuihin. Opettele analytiikkaa. Tee yhteistyötä markkinointikollegojesi kanssa!

💎
Kohtele kandidaattia kuin parhainta asiakastasi!
Personoi kandidaattikokemus ja luo ainutlaatuinen sekä personoitu kohtaaminen yrityksesi ja tulevaisuuden talentin välille. Muista aktiivinen viestintä kandidaatin suuntaan rekryprojektin kaikissa vaiheissa. Kerro mahdollisimman avoimesti, mitä seuraavaksi tapahtuu ja milloin. Mittaa kandikokemusta! Kehitä jatkuvasti!

💎Hyödynnä ketterää suorahakua!
Suorahakuprojektit ovat todistetusti tehokkaampia kuin avoimet ilmoitushaut. Ketterät suorahakuprojektit ovat lisäksi nopeita.

Marbles hyödyntää suorahakuprojekteissaan dataa ja yli 10 000 digitalouden ammattilaisen aktiivista viestintäverkostoa.

Käynnistetäänkö digifiksu suorahaku heti? Ole meihin yhteydessä.


Lisää tukea dataohjattuun rekrytointiin on tulossa. Pysy kuulolla!


minea

Minea Leva on digitalouden ammattilaisten suorahaun ammattilainen, joka on työskennellyt aiemmin alalla rekrytointien, henkilöstövuorauksen ja työsuhdeasioiden parissa. Marblesilla Minea toimii markkinointipäällikkönä. Erityisiä kiinnostuksen kohteita ovat mm. inbound-rekrytointi ja -markkinointi, dataohjattu employer branding ja markkinoinnin automaatio.