Marbles koulutukset
Verkkokoulutus: Inbound meets HR


Miten rekrytoida, kun vanhat keinot eivät enää toimi?
Menestymisen edellytykset perinteiselle rekrykampanjoinnille ovat tänään tunnetusti pienet. Meidän on syytä miettiä jatkuvasti uusia keinoja hyvän kandidaattikokemuksen aikaansaamiseksi ja rekrytoinnin tehostamiselle.
Tämän takia tuotimme rekrytointien parissa työskenteleville HR-ammattilaisille neljä viikkoa kestävän digimarkkinoinnin koulutusohjelman.
Se koostuu kuudesta eri alueesta, joihin jokaisen modernin rekrytoijan tulisi tutustua!
Koulutuksen osa-alueet:
- Inbound-malli: mahdollisuudet ja vaatimukset
- Sisältöjen merkitys
- Löydettävyys - SEO
- Maksettu näkyvyys Googlessa
- Maksettu näkyvyys sosiaalisessa mediassa
- Tulosten mittaaminen ja analytiikan rakentaminen
Palautetta koulutuksen suorittaneilta ammattilaisilta
''Kiitos ilmaisen koulutuksen järjestämisestä! Inbound meets HR - verkkokoulutus oli oikein hyödyllinen, ja koin, että sain siitä paljon irti.
Koulutus oli sopivan pituinen, ja helposti käytettävissä :)''
''Erittäin hyvä kokonaisuus! Videot olivat sopivan mittaisia ja kouluttajat vaikuttivat todella asiantuntevilta. Mahdollisuus lisätä koulutuksen jälkeen sertifikaatti omaan LinkedIn-profiiliin oli mukava yllätys.''
''Kiitos koulutuksesta! Se oli kattava, olematta silti liian tuhti tai syväluotsaava. Helposti omaksuttava. Osiot oli sopivasti palasteltu ja niitä julkaistiin mukavan tiheällä tahdilla. Iso plussa siitä, että videot jäivät näkyviin, eivätkä sulkeutuneet tietyn ajan kuluessa. Niihin oli hyvä palata uudestaan ja olivat edelleen avoinna vaikka tietyllä aikavälillä en niitä päässyt katsomaan. Antoi ehdottomasti hyviä näkökulmia ja työkaluja omaan työhön!''
''Todella hyvä setti - kiitos! Laitoin samantien asioita tulille näiden pohjalta.''
Huippuvalmentajat tukenasi

Heikki Sivonen
Inbound -markkinoinnin ja rekrytoinnin kokonaisuus

Matti Hirvonen
Hakusanamainonta/SEM

Mikko Rummukainen
Sisältöjen merkitys ja mahdollisuudet

Ville Vänni
Facebook-, Instagram- ja LinkedIn-mainonta

Simo Orpana
Hakukoneoptimointi SEO

Mira Mäkiranta
Analytiikka