Muistiinpanoja digifiksuille.

Asiakastarina: Kasvuyritys – Head of Marketing

Kirjoittanut Jenna Honkanen | 28.10.2025 8:05

Toteutimme  Head of Marketing -suorahakuprosessin kasvuyritykselle kiireisellä aikataululla ennen kesälomia. Koko haku vietiin maaliin 43 päivässä.

Asiakkaamme, nopeasti kasvava teknologiayritys, haki kokenutta Head of Marketingia johtamaan markkinoinnin kokonaisuutta ja vauhdittamaan asiakas- sekä liidihankintaa. Roolissa yhdistyivät strateginen vastuu ja käytännön toteutus. Tavoitteena oli rakentaa tehokas, tuloksellinen ja mitattava markkinointikoneisto.

Tehtävän painopiste oli digitaalisen markkinoinnin johtamisessa: hakukonemarkkinoinnissa, sosiaalisen median mainonnassa sekä konversio- ja sisältöpohjaisten kampanjoiden kehittämisessä. Tehtävässä vastuulle tuli markkinointistrategian rakentaminen, budjetointi ja tehokkuuden mittarit sekä toimia tiiviissä yhteistyössä myynnin, tuotekehityksen ja johdon kanssa.

Marbles onnistui

Haulla oli kiire, sillä kesälomat lähestyivät, ja oikea henkilö haluttiin löytää ennen lomien alkamista. Marblesin suorahakutiimi reagoi nopeasti ja rakensi täsmällisen, hyvin kohdennetun hakustrategian.

Onnistumisen ytimessä oli ennen kaikkea ymmärrys markkinoinnin kasvurooleista: konsultti tunnisti, millainen osaaja pystyy yhdistämään strategisen ajattelun, datan hyödyntämisen ja operatiivisen tekemisen. Hakua ohjasi tiivis vuoropuhelu asiakkaan kanssa, mikä varmisti, että haku eteni oikeaan suuntaan heti alusta alkaen.

Marblesin läheinen ja mutkaton työskentelytapa teki yhteistyöstä tehokasta. Prosessi oli nopea, mutta samalla tarkka ja perusteellinen.

Marbles löytää oikeat osaajat nopeasti, tarkasti ja ihmisläheisesti. Kun syvä tehtäväymmärrys, tehokas prosessi ja luottamus yhdistyvät, tuloksena on aina täydellinen match.