Tämä rooli yhdistää strategisen ajattelun, liiketoimintaymmärryksen ja ihmisläheisen palveluasenteen. Customer Success Manager kehittää asiakkuuksia, seuraa tuloksia ja auttaa asiakkaita onnistumaan joka päivä.
Customer Success Manager on avainroolissa yrityksen kasvussa. Hän toimii linkkinä asiakkaan ja liiketoiminnan välillä varmistaen, että jokainen asiakas saa palvelusta todellista arvoa ja pysyy sitoutuneena pitkällä aikavälillä.
Työn ydin
Customer Success Managerin tehtävänä on varmistaa asiakkaiden menestys. Hän perehdyttää asiakkaat palveluun, seuraa käyttöönoton onnistumista ja tunnistaa mahdollisuudet lisäarvon tuottamiseen. Työssä yhdistyvät asiakaspalvelu, liiketoimintaymmärrys ja analytiikka. Tavoitteena on sitoutunut ja tyytyväinen asiakas, joka jatkaa yhteistyötä pitkään.
Roolit ja painotukset
Marbles on Suomen johtava suorahakutoimisto kaupallisten ja myynnin johtajien rekrytoinneissa.
Marbles is Finland’s leading executive search partner for commercial and sales leaders.