Työnhakijakokemus


Kuinka yrityksestä luodaan houkutteleva potentiaalisen työntekijän silmissä,
ennen kuin tämä on edes harkitsemassa työpaikan vaihtamista?


- Hyvin kohdistetulla ja onnistuneella rekrytointiprosessilla!

Kokemus

Tapaamme jatkuvasti huippuammattilaisia erilaisissa uravaiheissa sekä tilanteissa. Kokemuksemme mukaan, yksi merkittävimmistä tekijöistä työpaikan ja ammattilaisen matchaamisessa on ajoitus, joka sanelee onnistumista.

Ajoituksen lisäksi hyvän työnhakijakokemuksen keskiössä on viestintä ja tietenkin ihmiset! Oli rekrytointiprosessin lopputulos hakijan kohdalla mikä tahansa, on kokemuksen oltava yrityksen arvojen mukainen ja ennen kaikkea positiivinen.  

Lue lisää työnhakijakokemuksesta blogin puolelta. 

Ajoitus

Työnhakijakokemusta ei suinkaan tule irrottaa täysin itsenäiseksi kokonaisuudekseen, sillä työnhakijakokemus muuttuu sulavasti työntekijäkokemukseksi ja sitä kautta työntekijälähettiläisyydeksi. Kuitenkin ennen työntekijäkokemusta on huomioitava nykytila ja valmiudet lähteä suunnittelemaan kohdistettua rekrytointia ja työnhakijakokemusta. Halutuimmat ammattilaiset pitää tavoittaa ennen, kuin he tietävät vaihtavansa työpaikkaa! Pohjatyö ja askelmerkit onnistumiselle luodaan Dataohjatulla Employer Branding -suunnittelulla.

Digiammattilaiset avuksi

Olemme vahvasti erikoistuneet digitalouden ammatteihin ja kouluttaudumme jatkuvasti itse mm. digitaalisen markkinoinnin ja myynnin sekä analytiikan saralla. Olemme lähellä digiammattilaisia ja puhumme heidän kanssaan samaa kieltä. Ymmärrämme digitalouden ammattien sekä ammattilaisten vaatimukset ja muutokset.

Työnhakijakokemuksen
nykytila-analyysi

Ota yhteyttä!

Arvioidaan yhdessä, millä tavoin työnhakijakokemus on otettu osaksi yrityksenne Employer Branding -työtä.

 

Tutustu Marblesin
konsultteihin! 

työnhakijakokemus_marbles
 

Arvioidaan yrityksenne työnhakijakokemuksen nykytila yhdessä!