Markkinoinnin automaation peruskoulutus

Markkinoinnin automaation peruskoulutus

 

Ilmoittautuminen koulutukseen

 

Ilmoittautumis- ja maksuehdot

Koulutuspäivän hinta on 699 EUR + Alv 24%. 

Osallistuminen on peruttavissa 7 päivää ennen koulutuksen alkua. Tämän jälkeen peruutetuista osallistumisista veloitamme maksun.

Laskutus tapahtuu 7 päivää ennen koulutuksen alkua, maksuehto 7 pv netto.

Esteen sattuessa voit siirtää koulutuksen osallistumisoikeuden kollegallesi.

ajakohta

Ajankohta

12.2.2019

shot on location

Lokaatio

Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, Helsinki

price

Hinta

699 € + alv

Sisältö

Markkinoinnin automaatio yleisesti

Mitä automaatiolla voi saavuttaa?

Mitä tarvitaan tekemiseen ja onnistumiseen?

Yleisimmät mokat ja haasteet?

Käytännön esimerkkejä

Yksilö- ja ryhmätehtäviä

Hyödyt

Opit mitä markkinoinnin automaatio on ja miten voit hyödyntää sitä omassa liiketoiminnassa.

 

Päivän aikana osallistujat tekevät suunnitelman yhteen konkreettiseen omaan markkinoinnin tai myynnin haasteeseensa markkinoinnin automaation näkökulmasta. Pääset hyödyntämään suunnitelmaa heti koulutuksen jälkeen työssäsi.

 

Kenelle?

Erityisesti markkinoinnin, myynnin ja  verkkopalveluiden kehityksen parissa työskenteleville henkilöille, joille markkinoinnin automaatio on uusi asia.

Koulutus sopii hyvin henkilölle, joka johtaa markkinointia tai on aloittamassa käytännön työtä markkinoinnin automaation parissa. Yrityksessä on kenties tehty päätös markkinoinnin automaation käyttöönotosta, mutta implementointia ei ole vielä tehty. 

Koulutuksessa ei edellytetä aiempaa kokemusta markkinoinnin automaatiosta.

Koulutus ei vaadi teknologiaosaamista.

Käytännön järjestelyt

Koulutuspäivä alkaa aamiaisella klo 8:30 ja päättyy klo 16:00.

 

Opetus tapahtuu pienryhmässä.

 

Koulutuksen hintaan sisältyy aamiainen, lounas ja välipala sekä koulutuksen materiaalit.

 

Lähetämme osallistujille erikseen infopaketin valmistautumisesta lähempänä koulutuksen ajankohtaa.

 

Tommi Partanen, Digital Marketing Specialist08

Koulutuksen vetää Tommi ”Automaatiomies” Partanen. Hän toimii digitaalisen markkinoinnin asiantuntijana Accountor Finagolla ja sivutoimisena yrittäjänä Markkinointisankareissa. Markkinoinnin automaatiota Tommi on tehnyt vuosia kädet savessa monesta eri näkökulmasta. Tommi on kerännyt yli 10 vuoden kokemuksensa digitaalisesta liiketoiminnasta sekä Suomessa että ulkomailla Uudessa-Seelannissa. Vapaa-ajalla Tommin löytää varmimmin tanssilattialta. 

Katso Tommin LinkedIn-profiili.