HubSpot syventävä jatkokoulutus

HubSpot Marketing Software - syventävä workshop 4.6.2019 

Ilmoittautuminen koulutukseen

 

Ilmoittautumis- ja maksuehdot

Koulutuspäivän hinta on 699 EUR + Alv 24%. 

Osallistuminen on peruttavissa 7 päivää ennen koulutuksen alkua. Tämän jälkeen peruutetuista osallistumisista veloitamme maksun.

Laskutus tapahtuu 7 päivää ennen koulutuksen alkua, maksuehto 7 pv netto.

Esteen sattuessa voit siirtää koulutuksen osallistumisoikeuden kollegallesi.

ajakohta

Ajankohta

4.6.2019

shot on location

Paikka

Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, Helsinki

price

Hinta

699 € + alv

Sisältö

Liidien nurturointiprosessin toimintaperiaatteet ja strategiat.

Markkinoinnin automaation workflown rakentaminen.

Sähköpostimarkkinoinnin toteuttaminen segmentoiduille listoille.

Liidipisteytys sekä liidien toimitus myynnille.

Edellä mainittuihin aiheisiin perehdytään päivän aikana HubSpotin näkökulmasta.

Hyödyt 

Tehokkaassa pienryhmäkoulutuksessa opit päivän aikana keskeisimmät prosessit, joita tämän päivän markkinoija tarvitsee markkinoinnin ja myynnin tehostamiseen.
 
Koulutuspäivän aikana tehtävät käytännön harjoitukset tukevat uuden oppimista. 

 

 

Kenelle?

Koulutus on suunniteltu markkinoinnin ammattilaisille, jotka ovat jo ottaneet käyttöön tai käyttäneet jonkin aikaa HubSpotia työssään. Syventävässä koulutuksessa oletusarvona on, että osallistuja tuntee jo HubSpotin käyttöliittymän perusteet.

Koulutusta ja käytännön harjoituksia varten koulutukseen osallistuvalla tulee olla käytössä HubSpot Marketing Hub Professional -lisenssi.

Käytännön järjestelyt

Koulutuspäivä alkaa aamiaisella klo 8:30 ja päättyy klo 16:00.

Koulutus järjestetään tapahtumatalo Bankissa os. Unioninkatu 20, Helsinki.

Koulutuksen hintaan sisältyy aamiainen, lounas ja välipala sekä koulutuksen materiaalit.

Osallistujat saavat erillisen infopaketin valmistautumisesta lähempänä koulutuksen ajankohtaa.

Heikki Sivonen, Marketing Manager, Solita OyHeikkiS

Kouluttajana tässä valmennuksessa toimii Solita Oy:n markkinointipäällikkö Heikki Sivonen. Heikillä on vuosien kokemus inbound-markkinoinnin suunnittelusta ja käytännön toteutuksista.   

Katso Heikin LinkedIn-profiili.