kaytettavyys-ja-grafiikka-b467b864ad1f94d3ebcdc9172cbd7173

Muotoile rekrytointiviestinnän mallisi uusiksi! 

Tutustu ja sisäistä markkinoinnista tutun inbound-mallin keinot 2-päiväisessä huippuvalmentajien koulutuksessa!

Kun vanhat keinot eivät enää tepsi!

Menestymisen edellytykset perinteiselle rekrykampanjoinnille ovat tänään tunnetusti pienet. Vanhoilla keinoilla saadaan toki aktiivisten työnhakijoiden huomio, mutta valtaosa tavoitellusta ammattilaispotentiaalista jää täysin tavoittamatta. Erityisesti tämä koskee digitalouden osaajia; datan, designin, ICT:n ja bisneksen ammattilaisia. Yhä useampi toimiala kohtaa esteitä halutun kohderyhmän targetoinnissa. 

Koulutuksen sisältö

  • Inboundin mahdollisuudet ja vaatimukset organisaatiolle
  • Sisältöjen merkitys inbound-rekrytoinnissa
  • Löydettävyys ja hakukoneoptimointi
  • Maksettu näkyvyys; Google Ads, Facebook-, Instagram- ja LinkedIn-mainonta
  • Tulosten mittaaminen ja analytiikan rakentaminen

Kenelle?

Koulutus on suunniteltu rekrytointien parissa työskenteleville henkilöstöhallinnon ja employer branding -ammattilaisille, jotka etsivät uusia, toimivia kohdentamisen malleja. 

Valmentajat

heikki_sivonen

Inboundin kokonaisuus

Heikki Sivonen
CMO, Lyyti Oy
LinkedIn-profiili
Elli_Tuominen

Sisältöjen merkitys ja mahdollisuudet

Elli Tuominen
Founder, Kurio Oy
LinkedIn-profiili
simo orpana

Löydettävyys ja hakukoneoptimointi

Simo Orpana
Advisor, Marketing Clinic
LinkedIn-profiili
Matti_Hirvonen

Hakusanamainonta/SEM

Matti Hirvonen
Founder, Mediashake Oy
LinkedIn-profiili

Ville_Vanni

Facebook-, Instagram- ja LinkedIn-mainonta

Ville Vänni
Consultant, Mediashake Oy
LinkedIn-profiili

Mira_Makiranta

Mittaaminen ja analytiikan rakentaminen

Mira Mäkiranta
CEO, Quru Oy
LinkedIn-profiili

Koulutuspäivien ohjelma

1. päivä
torstai 23.1.2020

Johdanto: mitä inbound tarkoittaa ja mitä se mahdollistaa?

Miksi inbound-rekrytointi on erityisen tärkeää vuonna 2020?
Mitä inbound-rekrytointi tarkoittaa käytännössä?
Attract, engage, hire -malli. Miten talentteja sitoutetaan jo paljon ennen rekrytointiprosessin alkamista?
Miten mittaat ja kehität inbound-rekrytointia?

Sisällöt

Sisältöjen merkitys inbound-mallissa. Miten luon sisältöjen strategian, joka tukee yrityksen employer brandia? Mikä on oikea panostus? Miten valita toimivat alustat ja kanavat? 

Löydettävyys/SEO

Mistä kanavista ja mihin tarkoitukseen potentiaaliset kandit etsivät tietoa?
- Google-haku,
Linkedin-haku, Glassdoor.

Miten varmistan että yritykseni löydetään sieltä?
- Hakualgoritmit ja oikeanlainen sisältö.

Miten sisältöni löytyvät tällä hetkellä Googlesta?

Mistä tiedän mitä yrityksestäni puhutaan verkossa?
- Googlen tarkennetun haun työkalut. 

Miten voin vaikuttaa siihen minkälaiset keskustelut nousevat esiin?
- Mitä huomioidaan omalla sivulla? Miten saadaan positiivisia keskusteluja näkymään negatiivisten sijaan? Miten varautua tuleviin negatiivisiin uutisiin?

2. päivä
torstai 13.2.2020

Hakusanamainonta/SEM

Maksetun haun ja orgaanisen näkyvyyden erot.
Millaisiin avainsanoihin kannattaa panostaa maksetusti?
Hakusanamainonnan suunnittelu- ja optimointiprosessi.

Facebook-, Instagram- ja LinkedIn-mainonta

Maksetun Facebook-, Instagram- ja LinkedIn-mainonnan mahdollisuudet rekrytoinnissa.
Millainen sisältö toimii maksetussa some-mainonnassa?
Some ja analytiikka
kuinka mittaat rekrypanostusten tuottoa oikein?

Analytiikan toteuttaminen

Analytiikan ja Google Analyticsin perusteet:
- Mitä on web-analytiikka?
- Terminologiaa

Rekrykampanjoiden laadun analysointi
-
Teoriaa: Liikenteen lähteiden laadun analysointi Google Analyticsilla. 
-
Kampanjatägitys.
- Käyttäjien analysointi yli käyntirajojen (attribuutiomallinnus).
- Käynnin jälkeen: Remarkkinointi työpaikasta kiinnostuneille GA-segmenttien avulla.

Ilmoittaudu koulutukseen

 

 

Maksu- ja peruutusehdot

Kahden päivän koulutuskonaisuuden hinta on 990 € + alv 24%. Laskutus tapahtuu 7 päivää ennen koulutuksen alkua, maksuehto 7 pv netto.

Osallistuminen on peruttavissa 7 päivää ennen koulutuksen alkua. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme maksun.
Esteen sattuessa voit siirtää koulutuksen osallistumisoikeuden esimerkiksi kollegallesi.

Rekrytoijan opas digitalouden ammatteihin

Digiosaajien heimo kasvaa vuosi vuodelta. Kokosimme rekrytoijan digioppaaseen näkymyksiämme mm. seuraavista aiheista:

✔️Ammattilaisten päivitetyt palkkatasot
✔️Digiosaajien titteliviidakko - kohti selkokielisiä kuvauksia
✔️Digiosaajien rekrytoinnin 3 kultaista sääntöä

Lataa digiopas