1. päivä
Johdanto: mitä inbound tarkoittaa ja mitä se mahdollistaa?
Miksi inbound-rekrytointi on erityisen tärkeää vuonna 2020?
Mitä inbound-rekrytointi tarkoittaa käytännössä? – Attract, engage, hire -malli. Miten talentteja sitoutetaan jo paljon ennen rekrytointiprosessin alkamista?
Miten mittaat ja kehität inbound-rekrytointia?
Sisällöt
Sisältöjen merkitys inbound-mallissa. Miten luon sisältöjen strategian, joka tukee yrityksen employer brandia? Mikä on oikea panostus? Miten valita toimivat alustat ja kanavat?
Löydettävyys/SEO
Mistä kanavista ja mihin tarkoitukseen potentiaaliset kandit etsivät tietoa?
- Google-haku, Linkedin-haku, Glassdoor.
Miten varmistan että yritykseni löydetään sieltä?
- Hakualgoritmit ja oikeanlainen sisältö.
Miten sisältöni löytyvät tällä hetkellä Googlesta?
Mistä tiedän mitä yrityksestäni puhutaan verkossa?
- Googlen tarkennetun haun työkalut.
Miten voin vaikuttaa siihen minkälaiset keskustelut nousevat esiin?
- Mitä huomioidaan omalla sivulla? Miten saadaan positiivisia keskusteluja näkymään negatiivisten sijaan? Miten varautua tuleviin negatiivisiin uutisiin?