Suomalaiselle mediakonsernille tarvitsi nopeasti hyvin kokeneen SEO Specialistin vahvistamaan on-page SEO:ta ja sisällönhallintaa globaalissa mediaympäristössä.
Mediakonserni toimii useilla globaaleilla markkinoilla eri mediasegmenteissä. Uusi SEO Specialist -rooli vahvistaa yrityksen media- ja konsultointiliiketoimintaa. Roolissa yhdistyvät hands-on SEO-osaaminen ja sisällönhallinta.
Tehtävän keskeisiä tavoitteita oli:
suunnitella ja toteuttaa tehokkaita SEO-kampanjoita
tehdä yhteistyötä kehittäjien ja kansainvälisten toimitusten kanssa teknisten ratkaisujen ja sisällön optimoinnissa
mitata ROI:ta sisällöllisistä investoinneista
testata ja kokeilla ratkaisuja, hyödyntäen parhaita käytäntöjä ja kokemusta SEO-alalta
Rooli vaatii analyyttista otetta, hands-on -asennetta ja vahvaa tuloshakuisuutta, sekä kykyä hallita monia digimarkkinoinnin kanavia ja niiden keskinäisiä vaikutuksia.
Marblesin suorahaku tuotti nopeasti useita korkealaatuisia ehdokkaita, ja oikea osaaja löytyi tehokkaalla hakuprosessilla. Onnistumisen taustalla oli:
Syvä ymmärrys SEO:n vaatimuksista
AI-avusteinen ja systemaattinen hakuprosessi, joka nopeutti kohderyhmän tunnistamista
Läheisyys kandidaatteihin, henkilökohtainen ja arvostava vuorovaikutus
Kustannustehokas toteutus, jossa hakuprosessi pysyi nopeana ja tarkkana
Marblesin konsultti ymmärsi roolin monialaisuuden ja globaalin mediaympäristön vaatimukset, mikä mahdollisti nopean ja onnistuneen lopputuloksen. Kokemus oli valttia.
Marbles auttaa yrityksiä löytämään liiketoiminnan kasvun kannalta oikeat osaajat nopeasti, tarkasti ja luottamuksellisesti.
Jokainen haku on erilainen, mutta tavoite on aina sama: täydellinen match.